Kvällsrundan

ganska nyligen kommit hem från stallet och är på underbart humör!
När jag kom ut till hagen och min älskade ponny såg mig så gnäggade han sådär djupt som han brukar göra och kom i en härlig *host* slängtrav fram till mig! U make my day!
Red sedan ut med Sandra och nicke och det var helt underbart väder.
Knappt några flugor alls och klar luft men ändå varmt. Bättre än så kan det knappast bli!
Dock gick det inte så bra eftersom Duell tyckte att det var jättekul att rida på en stig som vi kallar galoppstigen igen, eftersom den precis tinat fram, och hela tiden tyckte att vi skulle galoppera för fullt. En vanlig dag hade jag blivit lite irriterad, men idag kan visst inget rubba mitt humör! Helvete så bra jag är!!:D
kanske taktik från duell att göra mig på glatt humör så att han kunde busa ute,haha:)
Och sedan går vi raskt över till det mindre bra; dålig uppdatering från mig i helgen, men ni får inte ha så höga krav på en stackare som varit i fjällen och blivit bruuuuun:D:D;D;D;D


bilden tagen av matilda under en lektion för henne:)

med det säger jag godnatt!
hugs/Linnuuut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0