On my way.

Tjenare folket!

Det blev ingen tjuvritt idag eftersom jag inte orkade ta mig upp ur sängen i morse, så det fick bli den stora hårmassakern istället! Min ponny har ju inte så mycke hår överlag, så det är ju ingen prestation direkt, men jag tycker att jag var duktig ändå:)Den fina tårtan jag hade gjort fick han såklart också, och jag kan säga att den uppskattades!!! Hade dock inget havregryn i eftersom jag insåg att det kanske är havre i det eller ngt,och får han havre så blir han en duracellkaning milt uttryckt;) men nu bär det iaf av till fjällen och datorn hänger tvr inte med, och det är nog lika bra för den har snart gett upp....om jag kanske säger att det har tagit mig en halvimme med det här inlägget så kanske ni fattar hur den mår; inte så bra;) Tänker dock försöka mobilblogga, med risk för att vi får göra en ny nystart, men ni har ju alltid Elsa om allt skiter sig!:) Nej, nu ska jag ta och dra mig från datorn innan den åker i golvet! Tänker såklart satsa på att bli brun som en pepparkaka där uppe på fjällen!:D


Min fina hästtårta! Den var uppäten på 2 sekunder kan jag lova!;)

hugs/L


Kommentarer
Postat av: J

sv:

chill ba :D

händer ikv :)

2011-04-20 @ 15:03:15
URL: http://wiinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0