elsa-hiss! och diss då såklart..

HISS
-Mina vänner. Gud vad fina de är! Stöttar mig till hundra, finns alltid vid min sida. Får mej att skratta och tro på mej själv. Tror ingen har så fina vänner som jag har! Älskar er guys!
Ingen nämd ingen glömd men förmodligen vet ni vilka ni är.

-Att det bara är 69 dagar kvar till Göteborg HS. Shit vad jag taggar. Människorna, showerna, stämningen. Tror det kommer bli hur grymt som helst. Taggatagga!

-Att vi får lov på tisdag så man kan spendera dagarna i stallet och hinna rida medans det ännu är ljust. Mysa på med Gritzy hela dagarna. bättre än så kan det väl inte bli?
DISS

-Mange bjuder. Jo jag har förstått det. Orkar inte att alla går och lyssnar seriöst på den låten. Det räcker känner jag. Beatet funkar men sen när han öppnar käften känner jag Nej och vill bara gå och stoppa huvudet i sanden. Nej man ska sluta när man är på "topp" vilket de egentligen aldrig var. Vet inte vad som är mer patetiskt låten eller folk som lyssnar på låten..
-Vädret. Asså vad har gått fel? 7 grader och regn. Det är jul om drygt en vecka vars är snön? Inte okej någonstans tycker jag!
så såg de ut för en vecka sen.. NU:
regnregnregn..
ja så tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"

Jag ska bli förskolelärare.



Jag sitter och svarar på mejl och ska strax göra iordning en kopp varm choklad innan jag sätter mig en stund och arbeta med min hemsida :)



Vad gör du?

Kram

2011-12-19 @ 15:54:13
URL: http://sandrasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0