morötter tar fram kaninen i mig.

tjenare folket.
datorn har damp och går som vanligt inte att starta så nu blire att blogga från skolan tills någon fattar att den inte funkar längre:)
Idag är dagen med stort D,jag fyller nämligen år idag.
dagen ska spenderas med träning och stall och då blire att prova dom nya grejerna till duell som jag och elsa köpte under V75,haah lila for life!!!:)
Ska kolla om det går att låna lillbrosans dator  nu när jag fyller år, annars hörs vi väl imorn:)pusssar ochkramar/L
duell från sörgården,snygging!

en annan snygging,vill haaaaa!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: josefine christiansson

- det hade vi, detta är dock bara ett par av väldigt många, tråkigt nog ville inte alla vara med på bild heller .. :)

2011-05-04 @ 12:51:33
URL: http://jjosefinec.blogg.se/
Postat av: Felizia

Grattis :)

2011-05-04 @ 13:36:52
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: alicai

hahah het Duell pjken på första bilden:)

2011-05-08 @ 13:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0