the last words.

Har kanska nyss kommit hem från stallet och såg just att datorn stod på så nu passar jag på:)
Ganska jobbigt eftersom ja inte kmr få se min finaste kille på 4 dagar,så sa hejdå och bjöd på några
extra morötter idag. Dock fick han jobba väldigt hårt då va var ute och intervalltränade,så han blir nog bara glad om jag far,haha
Svettig från topp till tå så nu rök nog många kalorier:D
Måste egentligen packa nu men jag åt så mkt till middag så jag har absolut ingen ork just nu..
Och ja,jag tjockar mig, men tränarna för läns sa att vi måste äta oss mätta, så här sitter jag nu med dubbelt
så stor mage(inte bokstavligt)
Aja måste väl ta och packa klart innan pappsen kmr hem och tjatar.

Vi hörs på måndag alla fina människor:)


mobilbild från tippen där jag brukar låta honom intervallträna,haha man
känner sig helt ärligt som en riktig jockey;) taggad ponny!

kramar/L

Kommentarer
Postat av: Enya♥

Allt bra idag? :D

2011-05-27 @ 21:20:40
URL: http://blueginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0