fem sanningar

Alla people kör typ den där "fem sanningar" så tänkte ta och göra det jag med, fet kul eller? Nä men ba så ni får chans att lära känna mej lite närmare inpå;):)

  • Jag har  bara klickat med en häst, ingen annan. Vem? Donna såklart.
  • Jag har även bara vart kär en gång, vem? Haha hemligt..
  • Jag är tidsoptimist, inte bra inte.
  • Jag älskar att nätshoppa och kolla på saker(kläder osv) över nätet, KUL!
  • Jag har väldigt svårt att lite på folk då så många förstört förtoendet.
Ja men det var de då allt för mej denna gång!
PUSS/e

Kommentarer
Postat av: Linnéa - vinn en fleece från Schockemöhle

Hoppas du kan lita på mig min kära vän, kanske inte när det gäller att komma i tid men annars! ;)

2011-10-08 @ 14:36:37
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0