Inte ok!

Tjenare folket!:)

Har tp inte bloggat på 2 veckor, och ja känner helt klart att det börjar bli dags nu!
Har så sjukt mkt i skolan och ska dessutom hinna med träningar och kompisar så det
blir ganska sena kvällar nu för tiden, men jag klagar inte,har kommit sjukt nära vissa
kompisar på grund av det!:)
Annars händer det inte så jättemkt, det rullar på,och humöret går upp å ner som vanligt.
Är i en sån period när allt känns jobbigt, och jag klarar knappt av att ta mig ur sängen, men
underbara gänget i skolan får alltíd igång mig så i skolan är humöret på topp och jag tror att jag
nog gör av med lite väl mkt energi där för jag är ganska slut när jag kommer till stallet sen;)
Slänger in lite bilder innan jag drar mig mot fb igen. Fbnörden nr 1 i egen hög person numera;);)


Blev fotad av ida:)




haha bilder från grillning med gänget igår kväll(a)

hugs/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0