Det går framåt!

Ciao folket!

Idag for jag vägen förbi stallet hem efter skolan och kollade till min lilla sjukling!
Jag kollade igenom honom, och han var fortfarande varm och svullen på vissa ställen men det var absolut inte värre än igår och det känns väldigt skönt eftersom det mest blev att vrida sig i sängen igår natt eftersom allt spelades upp som en film när jag blundade. Dock gick han fortfarande inte helt rent men jag tänker avvakta någon dag för han är ju säkert ordentligt stel fortfarande! Kan säga att jag faktiskt också är lite öm i ena sidan, men det är säkert inget mot hur Dullsing känner! Annars var han som vanligt; pigg,glad och hungrig!;)

Haha kan även meddela att jag nog är känd som ersbodas sämsta cyklist vid det här laget;) Carro hade missat bussen så jag skulle skjutsa henne hem och det gick bra tills vi träffade Sara på vägen och då skulle jag som knappt kan cykla utan någon därbak skjutsa två personer. Haha det började med att jag nästan körde över 2 personer och slutade med att jag körde av vägen och rakt in i en häck........good job girl!:)Sedan skulle sara ta över för dom litade inte på mig längre men då insåg vi att min cykel blev så nedtyngd att det hårda som är vi hjulet tog i marken så vi gick ist:)

Men idag har allt mitt hopp om en enda varm dag till dött ut. Nu äre höst på riktigt,suck..








godnatt folket/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0