Olycka.

Idag skulle jag rida lektion för Helena, men vi hann knappt börja innan jag och Duell går omkull. Duell började precis släppa lite och vi skulle börja galoppera och då tar det bara tvärstopp och både duell och jag flyger framåt och Duell gjorde tydligen en volt elr ngt. Kommer bara ihåg att jag var helt lugn och att jag hann tänka:
"Nu landar han på huvudet."
Det var först när jag kommit upp på benen som verkligheten kom ikapp och då kom alla känslor på en och samma gång.
Jag klárade mig utan en enda skråma, men Duell var lite svullen här och där och gick inte helt rent. Vi får vänta och se och är det inte bättre imorrn blire att ringa veterinären och höra sig för. jag hoppas såklart på det bästa!

Det blir nog ingen tävling i helgen heller eftersom ngt sket sig med licensen,så det känns som att allt går åt fel håll just nu...ska göra ett nytt försök nu men det är nog ändå försent att anmäla. skitskitskitskit. Ska ta och äta lite nu och sen blire nog att gå och lägga sig tidigt,för jag känner verkligen inte för att vara vaken längre,haha vill bara ta och sova bort allt elr nåt.

Finafina Dullsing(a)

hugs/Linn

Kommentarer
Postat av: Ida(:

Men OMG;o STACKARN!!!!!

2011-09-07 @ 17:14:42
URL: http://fotobloggenhorze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0