Linn-everybody makes mistakes

Det är verkligen helt sjukt vad tiden går fort när man
har mkt runt sig! Känns som att rusar genom livet just och huvudet hinner knappt med!
Faaaaaan snart är de ju jul och jag är inte på ngt sätt mentalt inställd på snö elr ngt.
I mitt huvud är det fortfarande sommar, men visst jag tackar aldrig nej till julen,
mysigaste perioden på hela året osv, men shit sen är det nyår sen skola igen och sen kommer det bara säga pang och sen är det dags för nationella sen är det sommarlov och sen ska man börja gymnasiet! Just nu känns det inte som att jag har en framtid, jag vill bara leva i nuet och slippa tänka på allt sånt som jobb osv! Varför måste man ha så bråttom att bli vuxen? Jag är inte redo än känner jag. Om man bara kunde stanna klockan och slippa titta framåt, men man kan inte gräva ner sig i nuet och glömma resten. Allt får konsekvenser. Damn snälla nån låt mig bara slippa,jag känner mig fan som 40!!!fml

Kommentarer
Postat av: elin♥

det ska du nog allt se att den gör!

2011-11-23 @ 16:34:48
URL: http://elinsmode.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0