pluggpluggplugg.

Tjenixen!

idag slutade vi efter lunch och jag har varit på stan
hela dagen och letat prao! Elr jag kollade bara på 2 ställen nmen vi var
ett helt gäng som for så jag har varit inne på alla möjliga ställen!:)
Ingen lycka idag men har flera ställen kvar att kolla på!
Fick  även håret stylat av elever från draggen för en tjuga,och
det bev riktigt snyggt! haha tp modellhår verkligen!:)
Bild från det kanske kommer menn jag orkade inte lägga in bilderna nu:)
aja nu ska man äta lite och sen blire att ta tag i högen med skolböcker
som väntar på mig...inte ok med 2 prov och 2 såkallade "läxförhör"
på samma vecka!! menmen  det är bara att härda!

Pusshejj:)/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0