skolan:)

Tjenare people!

Sista lektionen nu och de är tp kaos?
Halva klassen chillar på fb och andra halvan har tp fight och vikarien är ngnstanns
mittemellan,fettnice jao;)
Har haft en dålig dag idag för tp första gången på ett år, och jag har insett att när jag
har en dålg dag så blir jag inte sur elr så utan jag blir tp hyper och dampig och kan tp
skrika rakt ut för tp ingenting. Sen kan jag tp inte sitta still utan ja måste tp gå runt hela tiden.
Ingen härlig kombination kan ja lova, och alla tycker tp att jag är fett störd, men inte värre
än vanligt tror ja. Ja är tp klassens blondie så;)
Hahah fett random inlägg ja vet, men de är det bästa jag kan koka ihoop just nu:)

Dagens planer är iaf stallet och sen ska man väl förhoppningsvis träffa ngn men de får vi väl se:)
Träning för helena på torsdag om jag fattat det rätt och jag är riktigt taggad som vanligt!:):):)

Men nu slutar vi tp så ska ta och dra,pusshej/L

sexyyy bitches:)


Kommentarer
Postat av: Felizia

Nä du var bara fett random ^^ så du passade in :)

2011-10-10 @ 19:17:31
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0