take me down like Im a domino

Tjobreee!:)
Idag har jag varit ute på årets härligaste ridtur och jag är i sjunde himlen
trots att det var flera timmar sen!!:) Vi red in till ersmark och bara myste!
Han va så otroligt fin i alla gångarter och de va sån himla connection mellan oss
då! De va som om de va jag som rörde mig tp och jaa..vilken känsla alltså!
Och såklart sken solen å de va jättehärligt underlag så man fick nästan en sviktande
känsla,helt underbart!!!! Helt otroligt att det kan finnas ngt så fint som min underbara häst!
Tack för att du finns♥
 Bjuder på lite bilder från helgen!:)

hände en liten olycka.....................

hahah jag i en svart peruk som jag å carro klippte till och failade ganska stort me;)





underbart!:)

Hugs/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0