Köttbullar kan oxå flyga!

Sitter fortfarande och njuter av känslan från ridpasset idag! Känner att vi verkligen gör framsteg från gång till gång i hoppningen och han börjar få betydligt bättre självförtroende! underbart!
Imorgon drar jag och Sara som har medryttar häst i samma stall som Duell står till surf för att rida i ridhus som sagt, och de kan ju bli lite intressant:) Nya platser u know, men jag tror att det kommer funka bra, för nu är han ju ordentligt lösgjord sen idag:) då blire att visa upp sig för alla ridhusmänniskor med lindor,lockig svans och (halvt) nysmord utrustning,och snyggaste hästen ever!:D Kommer att bli skitkul och jag är astaggad,så nu gäller det bara tänka ut någon rolig övning...kan tipsa om en riktigt bra sida, www.tidningenridsport.se! Jättebra övningar verkligen!:)


Min underbara pojke,älskar dig bäbiiiiiss:*:*:*:*
bilden tagen av www.sarasridning.blogg.se


här är en bild från en tävling i samma ridhus som vi ska till nu.
Riktigt fin var han då,men svårt att få bra poäng när ryttaren är i en annan värld!;)

hugs/L

Kommentarer
Postat av: Princess<3

svar; tack så jätte mke!

2011-04-18 @ 23:41:33
URL: http://bergbackaskaniner.blogg.se/
Postat av: Saffa

Ja den var fin men inget intresse för mig gillar inte hästar..

Mvh saffa

2011-04-20 @ 07:45:37
URL: http://saffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0