We can make a change.

Helvetet har börjat, men på något sätt känns det lite skönt,spec att få träffa alla underbara kompisar igen!:)
Vi har mjukstartat lite men imorrn sätter vi igång på riktigt,vilket är med lite blandade känslor. Började nästan gråta när ja fick veta att vi ska få ny mattelärare,ewa var en på miljonen!

Tur att man har stallet att väga upp allt med! Red lektion för Helena idag och jag måste säga att de gick riktigt bra!
hade ju fått i "läxa" att träna in ett dressyrprogram och jag valde LB:1 eftersom det är ett väldigt enkelt program att både rida och lära sig;) latmasken number 1 här,ja vet, men tanken va att jag inte skulle behöva koncentrera mig på så mkt mer än vägarna och sitsen, och självklart hästen! Det är lite jobbigt om man ska försöka komma komma ihåg programmet samtidigt, de är helt klart lättare när det bara flyter på;) Sitsen ja,den kändes riktigtriktigt bra och jag fick mkt beröm,men det är ju den där HANDEN!! Borde kanske prova att binda fast den elr ngt så att jag inte viker ner handlederna!! Aja, förutom den sa hon att jag satt perfa,så man får väl vara nöjd med det lilla:) lektion på söndag igen och jag taggar till tusen!! vi ska tydligen jobba lite med mellangångarterna då det kan bli lite hur som helst om man  har otur,menmen man är ju där fför att lära sig:) sen ska jag även börja jobba med att få honom stadigare i formen även när han jpbbar på i ett högre tempo,han tycker att det är väldigt jobbigt att både trava på och gå i form samtidigt:)

Äntligen hittat en passande tävling och den 20de tror jag drar vi nog iväg på en lokal  dressyrtävling på surf! hoppas att Lb1:an är med då jag kan den som rinnande vatten nu!:)taggataggataggatagga!


från senaste tävlingen på surf,haha om mman tänker tillbaka och jämör så va den bara skit;)

kramar Linn:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig nu!!!



http://www2.idrottonline.se/SodraUmeaRyttarforenig-Ridsport/Tavlingssektionen/Tavling/



den 10-11



2011-08-24 @ 01:59:05
Postat av: Anonym

anmäl dig nu!



http://www2.idrottonline.se/SodraUmeaRyttarforenig-Ridsport/Tavlingssektionen/Tavling/



det är den 10-11



2011-08-24 @ 02:07:31
Postat av: Idaaa G-son:]

Nej vad kul!:) Kommer om jag kan;}

2011-08-24 @ 17:36:17
URL: http://fotobloggenhorze.blogg.se/
Postat av: Idaaa G-son:]

Nej vad kul!:) Kommer om jag kan;}

2011-08-24 @ 17:36:44
URL: http://fotobloggenhorze.blogg.se/
Postat av: sara

DEN EFTERLÄNTADE VIDEBLOGGEN ÄR UPP NU PÅ BLÖGGEN ;d

2011-08-24 @ 22:11:35
URL: http://marbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0