elsa-träning!

Precis kommit hem från en joggingtur kan man säga. Tog en promenad med Mira så att jag kunde följa med Klara så hon kom fram säkert, snäll syster, japp! Hurtig som jag och lillMira är så joggade vi hem plus en liten till runda, starkt jobbat. Nyårsmaten borttränad-check! Ska skriva ett lite längre inlägg nu typ. Dock tror jag att ja bärjar bli lite sjukt. HATA.
Nya året kommer börja bra iallafall. Blir en tur till min älskade Gritzy. En dag, ett nytt år kan inte starta bättre! Kyssar

Kommentarer
Postat av: Leilaaa och Äjaa

Hoppas du har haft en braa dag girl!! :D krya på dig och ha det awesomee<3



Kramar/Leila och Äjooo



:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2011-12-31 @ 23:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0