Förståelse tack!

tjänare folket,
jag vet att vi har haft usel update på  senaste,
men nu har ju konfan satt igång på riktigt så det har
varit allt från att lasta hästar till gudstjänster på agendan
så det har inte funnits tid helt enkelt!
menmen,tänkte ge er lite update från konfan iaf:)
Igår hade vi provridning, men jag har ju med mig duell så
det kändes inte nervöst på ngt sätt,vilket det tydligen va för några andra.
idag var vi nog på världshistoriens drygaste gudstjänst..dom skulle inviga en
orgel, och det gjorde dom i 2 timmar!
inte ok alls, och man såg även på dom äldre damerna och farbröderna att dom blev less
på slutet;) men sen fick vi ju rida så de va det värt! Vi hade lugnare med rykten än vad vi hade igår
(5min igår!) så det kändes som att både jag å duell lugnare när vi kom in i ridhuset:)
Vi red mkt på volt och gjorde inte så mkt förutom att öka och minska volten, men jag hade fullt
upp med min underbara ponny så det var kul ändå:) i slutet gjorde vi även lite skänkelvikningar
och det funkade riktigt bra faktiskt! riktigt taggad på imorrn nu!
Men nu måste jag dra eftersom min glass håller på att smälta, pusshej!


två taggade och seriösa tjejer,oja!:D

hugs/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0