hemma igen.

Har varit dåligt med uppdatering på det här lilla "lovet",men jag å elsa drog ju till norrbyskär me konfan.
kan säga att vi har gjort allt och lite till, men ändå inte allt vi ville,men jag orkar inte ta allt.
jag har iaf haft kul och träffat både bra och mindre bra människor, och de är de som räknas:)
Aja,känner mig inte riktigt på humör för att blogga, men nu vet bni iaf att jag å elsutten lever.
Tveksamt med uppdatering imorrn, jag slutar sent,sen match och sen ska jag även se sverige-mexico och efter de vet jag inte om jag orkar bråka med datorn..men någon gång innan konfan börjar på riktigt ska det väl bli:)

Jusste, min mobil har gått sönder! himlen ramlar ner och jorden går under osvosv!!!!!

duell o jag från sörgården,kmr inte ihåg vem som fotade.
hugs/L

Kommentarer
Postat av: Ida

ASSÅ ;o hur lyckas du?;o alla dina mobiler går sönder jue :]

Haha det var lilla ja det som fotade :] Du vet har ju ganska "många" bilder på Duell ;)okej kanske 20 bilder :]

Hoppas du överlever!

/ida<3

2011-06-07 @ 17:43:27
URL: http://horze.bloggplatsen.se
Postat av: alicia

kan du säga till när du kmr tilbx så att jag vet när jag ska rida igen:)

2011-06-08 @ 18:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0