vad händer?

Har inte bloggat på typ en månad. inte okej känner jag, allting rullade ju på awesome å nu ba ner i diket.
Kan ta å berätta att sommaren startat fint, konfaläger med grymma brudar och ledare, myst på med fina
vänner, badat, tagit det lugnt stallstallstall! Har faktiskt fått den äran att ta hand om Linns fina Duell'dullsing'
inget man säger nej till kan jag lova! Linn min superduktiga älskling är nere på LÄNS i HALMSTAD, rätt
sjukt vad duktig hon är!
Ska bort nu i en vecka så förmodligen blir det inget bloggande för min del tyvärr men när jag kommer hem
då jävlar blire att ta tag i saken och rusa uppåt igen:) bildbomb när jag kommer hem från stugan, massor
av love till er:)/elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0