blir gaaalen....!!

dagen har varit riktigt rolig faktiskt, med bla konfa och mkt skratt och kycklingar,en jogg och mat:)
dock förstörde datorn min dag när den började krångla, men nu är den igång och här är jag!:)
På tal om ingenting så har jag nu tagit mig i kragen och klippt Duells man!
jag tog saxen och började klippa utan att tänka,och när jag grovklippt så var de som att jag vaknade till. Först dök det upp en massa bilder på duell utan man i mitt huvud, men när jag började se "klart" så insåg jag att den nog aldrig varit så snygg tidigare,haha
stubben blev lite kortare där framme och det framhävde hans hingstnacke så nu ser han snyggare ut än vanligt,underbart säger jag bara!:D
så nu är jag inte dåligt taggad på ett dressyrpass på banan i en högre form så att den kmr fram ordentligt,hihi:)

Glömde säga förra gången att jag har försökt svara på kommentarer, men datorn klarar bara av några åt gången så jag tare lite chill me sånt så att den inte överansränger sig,haha:)

nej,nu ska jag berätta en sak och det är att dom saker jag räknar som mat är köttbullar,tuggummi och choklad och nu ser jag att det sistnämda finns framdukat på vårat soffbord så bb!!:D:D:D 




sommar,snart är vi där!

godnatt och sverige suger/L


Kommentarer
Postat av: annsoh

Tack så mkt! :D

2011-05-15 @ 22:38:07
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: alicia

det var ju super snyggt!

2011-05-16 @ 16:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0