kommentarer.

som uppmärksamma människor kanske har hört så är inte min dator på topp så de är lite svårt att svara på era kommentarer, men jag gör så mkt min stackars dator orkar. Det luktar förtidspension här...:)

Iaf gårdagen flöt på bra och båda mina kompisar verkade tycka att det var riktigt kul, och sedan lät jag Duell jobba igenom ordentligt i galopp..ja det var tanken iaf, blev mest en seg ponny som tyckte att det var extremt jobbigt att gå samlat och fint i mer än 5 min. Men nu har jag hittat ngn som kanske kan komma ut och hjälpa oss lite på dressyr sidan på blocket så ska ta och skicka iväg ett mejl numesamma:)

ska dessutom försöka få in lite bilder från igår, men har inte jättestort hopp tyvärr..
 men aja, vi synes/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0