uppdatering.

ha,har äntligen fått igång internet!!:D De va ju ett tag då datorn inte ens gick att starta, men om det händer igen så har jag en deal med brodern min. Ska få betala 1krona per kvart,aahahaa de tar knappt tio minuter för mig att skriva ett inlägg så de blir nog billigt de där hur som helst:):):)
Tänkte slänga in lite stalluppdatering oxå och nu har jag bestämt mig för att hårdsatsa på en smalare ponny!!:D
hela den här veckan har jag snappat upp träningen och nästa vecka snäpper jag upp det ett steg till och målet är att kunna dra åt ett hål till nästa månad:D
Sedan i vintras kan jag faktiskt dra åt ett hål till, men alla försöker få mig att inse att det bara är för att han tappat vinterpäls.. men jag kämpar på,för jag tror på en smalare pånniii:):)
har just insett att det kommer att vara väldigt mkt för mig nu innan sommarlovet..för det första konfan,både norrbyskär och den "riktiga" och sedan bär det av till Junsele elr ngt me länslaget och sen vare ngt mer som jag inte kommer ihåg just nu oxå,haha
men nu börjar röstningen i melodifestivalen så ska ta och koncentrer mig på tvn ett tag pussar o kramar
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0