Bored..

Tjenare!

Det var länge sedan jag hade en sån här lugn dag, och jag är så uttråkad!
har gjort läxor,chillat,spelat lbp och spelat match,men nej, jag vill göra ngt!
matchen vann vi med tp 8-0 och jag som är mittback fick tp bollen 3ggr på hela matchen,
eftersom vi mest var uppe på deras planhalva och ja va tvungen att hålla markering.......första
gången en fotbollsmatch rent av va tråkig...ska väl ta och köra hårdträning nu bara för att roa mig.
Nu undrar ni kanske vrf ja inte bara ringde ngn å hittade på ngt, men de va så att min morfar va hemma hos oss
så då skulle ja ju vara social oxå,de är inte så farligt ändå men man orkar ju inte vara social hela dagen...men aja nu
skriker kroppen efter att få jobba lite så ska väl ta och dra. Ärligt, att träna+bra musik är inte de livet?:)




saknar(a)

kramar/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0