det är fest nu..

Asså paniken i veckan går inte att beskriva!
Har verkligen haft omänskligt mycke läxor och
på de ska man hinna med stall och träning,och
såklart lite kompisar också!
Ikväll ska jag iaf träffa finaste elsa.(a)
Ska bli otroligt skönt att bara koppla bort skolan
för ett tag och bara fokusera på annat roligt!
stallet leder ju oftast bort tankarna en stund, men när
det är så här mycket så känner man sig bara stressad.
Det är ju galet skönt att bara få fara ut och galoppera av sig
lite, men hästarna blev vaccinerade i veckan så dom måste vila tills
på tisdag..men aja nu blire att samla kraft och ta tag i son! igen.....

sometimes there is a huge mountain in your way
and you have to climbe it whether you want it or not!

Något positivt är att jag har köpt ett supersnyggt pannband av matilda och yvonne!:)
Frågan är bara hur jag ska kunna betala då jag är pank....?
Aja,bild kommer iaf senare i veckan hoppas jag!:)


sommaren är saknad!

kramar/L


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: haha det är ett verkligt evighetsgöra att hålla de benen vita! ;) Åh vad roligt, hon är bra bäst den hästen! <3

2011-09-24 @ 20:51:05
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0