hajken

ja kan väl säga att de var både ris och ros, råkade ut för en hel del vill inte nämna allt för de skulle låta som att ja va asklumpig och de är ja väl inte(a)? iallfall vi gick typ aslångt sen ba chillade och tältade vi mysigt med sju pers i ett fyrmanna tält?OJA. sen paddlade vi hem och jag som typ var sjuk innan he vart då inge bättre min röst gav med sig men alla hade väldigt roligt åt den så så hade ja feber så orkar kämpa kul...
Men jaja:) lördag natt/morgon så fick jag en trevlig överaskning av magsjukan alltid lika kul osvosv men mår mycket bättre nu så pallrar mej nog iväg t skolan imorgon ovärt att missa mycket av skola.
Ska försöka bli bättre på att blogga som jag alltid säger men peppa och kommentera vi ser att ni läsaer så mkt roligare att blogga då:)
/e

Kommentarer
Postat av: sofia

jaaaaaaa blogga oftare!:D:D:D

2011-09-12 @ 10:52:21
URL: http://www.sofiaskarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0